Copywriting nowe technologie

Recepta na copywriting o nowych technologiach: pisać prosto o skomplikowanych  zagadnieniach technicznych. Do tego zaangażować czytelnika i rozbudzić jego ciekawość. Takie zadanie stawiam sobie za każdym razem, kiedy klient zleca mi treści na tematy nowych technologii: przygotowuję angażujące treści przyjazne ludziom.

copywriting technologie prostota

Copywriter z wiedzą o nowych technologiach

Globalna rewolucja technologiczna przyspieszyła digitalizację firm o co najmniej 3 lata i średnio 58% interakcji klientów odbywa się w sieci. To pokazuje, jak wielkie jest zapotrzebowanie na nowe technologie i że ten rynek będzie się rozwijał w kolejnych latach.

Jako copywriter, który specjalizuje się w nowych technologiach, pomogę zaprezentować Twój produkt lub usługę w taki sposób, by zachowana została równowaga między parametrami technicznymi a korzyściami. Ważna jest grupa docelowa: inny język w przekazie do profesjonalisty, a inny w przypadku osoby bez technicznego wykształcenia.

Jaka tematyka? Nowe technologie to szerokie możliwości:

  • software house,
  • healthcare technology,
  • AI — sztuczna inteligencja,
  • robotyka,
  • oprogramowanie i aplikacje.

Przyjazny SEO copywriting dla branży nowych technologii

Gruntowna wiedza i doświadczenie pozwalają tworzyć treści SEO z branży nowych technologii, artykuły blogowe czy wpisy do mediów społecznościowych, które pasują do wizerunku firmy, budują jej wiarygodność i odpowiadają na pytania odbiorców.

SEO polega nie tylko na znalezieniu pasujących słów kluczowych. To też ich naturalne wplecenie w tekst. Sama struktura tekstu, z nagłówkami, wypunktowaniami i wyróżnieniami wpływa na pozycjonowanie strony. Nie bez znaczenia jest też poprawność językowa, którą wyszukiwarki coraz częściej premiują. I jeszcze unikalność treści, bo uczciwość i indywidualne podejście są na pierwszym miejscu.

Copywriting SEO przynosi wiele korzyści:

  • wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania,
  • długotrwałe i stabilne efekty,
  • przewaga na rynku konkurencji online,
  • niskobudżetowe działania w przypadku organicznego SEO,
  • inspiruje klientów do podjęcia działania.

Jak powstają treści o nowych technologiach?

Zbieranie informacji

Przed rozpoczęciem zlecenia, zbieram informacje o firmie i oferowanych usługach/ produktach. Sprawdzam konkurencję i firmy oferujące podobne rozwiązania.

Cele

To podstawa działania. Wyższa pozycja w wyszukiwarce? Promocja produktu? A może budowa społeczności? To tylko kilka przykładów. Treści tworzy się po coś, nie tylko po to, by ładnie wyglądały na stronie WWW.

Grupa docelowa

Inaczej rozmawiasz z fachowcem, inaczej z żółtodziobem. Dobór tonu i specyfiki języka decydują o czytelności komunikatu i wyborze kanałów dotarcia.

Przygotowanie

Pisanie odzwierciedla porządek myśli. Jasna struktura oferuje informacje czytelnikowi. Z łatwością podąża za tokiem myślenia. Inaczej tworzy się chaos, a odbiorca szybko rezygnuje z czytania. Internauci głosują klikaniem — jak nie odpowiada, zamykają okno przeglądarki.

Tworzenie

Powstaje tekst. I nie za jednym razem, tylko powracam do tekstu kilkukrotnie. Zmieniam, ulepszam, uzupełniam. Cierpliwie pracuję z tekstem, by ostateczny kształt był najlepszym z możliwych.

Brzmi skomplikowanie? Nie musisz się tym martwić. To moje zadanie. Ty otrzymasz efekt tej pracy.

Treści dla branży nowych technologii

Treści online mają różnorodny charakter. Poniżej przedstawiam najczęstsze przykłady copywritingu dla nowych technologii.

Strony WWW

Odbiorcy odwiedzają Twoje strony, żeby dostać informacje. Pomogę Ci je napisać.

Wpisy blogowe

Blog pomaga w pozycjonowaniu strony. Dzięki niemu wyżej trafisz na listę wyników w wyszukiwarce.

Treści ponadczasowe

Raz napisane, ciągle pracują na Twój sukces.

Kuracja treści

Masz już kilkanaście wpisów? Świetnie! To możemy je wykorzystać do promocji.

Opisy produktowe

Wychodzisz z założenia, że sama nazwa produkty lub usługi wyjaśnia wszystko? To błąd! Klient lubi mieć wszystko wyjaśnione „czarno na białym”.

Case studies

Przykłady i studia przypadków są lepsze aniżeli sucha teoria. Historie, które rzeczywiście się zdarzyły, budzą zainteresowanie.

Copywriting angielski

Nowe technologie opisane są w tekstach głównie w języku angielskim. Bez jego znajomości ciężko trafić do szerszego grona odbiorców. Biegłą znajomość angielskiego pozwala mi przygotować wartościowe teksty.

Copywriting niemiecki

Kiedy potrzebujesz dotrzeć do niemieckiego klienta, mogę Ci pomóc. Wieloletnia praca w środowisku niemieckojęzycznym, liczne wyjazdy do Niemiec i Austrii dały mi łatwość posługiwania się tym językiem.

Kto przygotuje dla Ciebie treści?

Sumienna copywriterka, która biegle włada językiem niemieckim i angielskim. Szuka przedsiębiorców, by zdjąć z nich ciężar pisania. I pomaga im tchnąć nowe życie w strony WWW i bloga.

Telefon

+48 518 072 021

E-mail

kontakt@sauma.pl

Formularz kontaktowy

Kliniknij ikonkę:)